Volgers

zondag 7 september 2008

Goedemorgend

Nu deze week ga ik het ook heel druk hebben , moet kaartjes maken voor een demo deze
zaterdag 13 sept . Als de kaarten af zijn zal ik de foto's hier plaatsen .
This week i shall be busy to , have to make cards for saterday demo . When the cards are
ready i shall place them here .
Zoals beloofd de kaarten voor de demo's op 20 sept en 27 sept .
These are the cards for the demo's 20 sept and 27 sept .






Prettige week @>-
Have a nice week @>-
Jenny

3 opmerkingen:

trudelmj zei

Oh j'adore toute la dentelle!

Je suis inquiète, Jenny. Car il y a longtemps que j'ai envoyé la carte...

trudelmj zei

Jenny, can you send me an Email? I want to check with you if I have your exact mail address...

akkina van steen zei

hallo Jen zo zal ik jou maar noemen he, want ik heb u leren kennen op demo dag afgelopen zaterdag bij pipoos je maakt hele mooie kaarten vind ik proficiaat maar ja als je het ook al 20jaar doet moet je onderhand wel een experte zijn he.
ik ben nog maar een jaar of 3bezig hiermee en vind het ook wel fijn om te doen ,maar mijn grootste passie is toch scrapbooking.
kom ook eens een kijkje nemen op mijn blog
http://akkina-mijncratievehobby.blogspot.com/