Volgers

donderdag 2 april 2009

Wishing on a star .....

En nog een geborduurd kaartje ;)


6 opmerkingen:

Moppeke zei

dereitHey Mateke,

Oei oei oei, da ziet er ni goed uit voor jou zenne. Volgens mij heb jij het borduurvirus!!! Je raakt er nog aan verslaafd.
hihihihi

Schoon kaart zene

Liefs
Rita
xxx

Karin zei

Jeetje wat mooi gedaan...

akkina van steen zei

borduurkaartje is geweldig mooi,

*Ellen* zei

super zijn ze allebei de kaartjes en die binnenkanten die je maakt helemaal geweldig ben vaak al blij dat ik de voorkant af heb

Francien zei

Zo mooi hoe je de laatste kaarten gemaakt heb...ik denk dat je me aan gaat steken met de binnenkant ook te doen....het staat zo mooi en maakt de kaarten zo speciaal!!!prachtig gedaan...ook het borduren is schitterend..
groetjes Francien.

akkina van steen zei

hallo jenny,wil je dat borduur patroontje even doormailen aub,ik vind dit geweldig mooi ik denk dat ik besmet geraak van jou borduren deze kaart is echt super van mij krijg je een 10
akkina.van.steen@telenet.be
alvast bedankt